Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3931
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рубан, Н. П. | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-27T14:30:12Z | - |
dc.date.available | 2015-01-27T14:30:12Z | - |
dc.date.issued | 2015-01-27 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/3931 | - |
dc.description.abstract | Загальноприйняте розуміння основного складника змісту технічної освіти як засвоєння студентом досвіду минулого у вигляді великої кількості технічних об’єктів, а не творчого процесу їх створення, вступає сьогодні в суперечність із потребою людства в розробці нових об’єктів техніки та потребою студента у творчій самореалізації. Цілеспрямовану, послідовну передачу методології творчої діяльності і творчого досвіду: знань, умінь, навичок, способів розв’язання навчальних і професійно-творчих задач майбутнім інженерам у спеціально організованих умовах здатні забезпечити методики креативного навчання технічних дисциплін. | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | методика креативного навчання | uk_UK |
dc.subject | майбутні інженери | uk_UK |
dc.subject | критерії та показники | uk_UK |
dc.subject | ефективність методики | uk_UK |
dc.subject | сформованість професійних знань та умінь | uk_UK |
dc.subject | рівень креативності | uk_UK |
dc.subject | професійно-важливі якості | uk_UK |
dc.title | СИСТЕМА ПОКАЗНИКІВ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ КРЕАТИВНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ «ПРОЦЕСИ І АПАРАТИ ХІМІЧНИХ ВИРОБНИЦТВ» | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ryban.doc | 240 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.