Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3931
Назва: СИСТЕМА ПОКАЗНИКІВ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ КРЕАТИВНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ «ПРОЦЕСИ І АПАРАТИ ХІМІЧНИХ ВИРОБНИЦТВ»
Автори: Рубан, Н. П.
Ключові слова: методика креативного навчання
майбутні інженери
критерії та показники
ефективність методики
сформованість професійних знань та умінь
рівень креативності
професійно-важливі якості
Дата публікації: 27-січ-2015
Короткий огляд (реферат): Загальноприйняте розуміння основного складника змісту технічної освіти як засвоєння студентом досвіду минулого у вигляді великої кількості технічних об’єктів, а не творчого процесу їх створення, вступає сьогодні в суперечність із потребою людства в розробці нових об’єктів техніки та потребою студента у творчій самореалізації. Цілеспрямовану, послідовну передачу методології творчої діяльності і творчого досвіду: знань, умінь, навичок, способів розв’язання навчальних і професійно-творчих задач майбутнім інженерам у спеціально організованих умовах здатні забезпечити методики креативного навчання технічних дисциплін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/3931
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ryban.doc240 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.