Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/3931
Title: СИСТЕМА ПОКАЗНИКІВ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ КРЕАТИВНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ «ПРОЦЕСИ І АПАРАТИ ХІМІЧНИХ ВИРОБНИЦТВ»
Authors: Рубан, Н. П.
Keywords: методика креативного навчання
майбутні інженери
критерії та показники
ефективність методики
сформованість професійних знань та умінь
рівень креативності
професійно-важливі якості
Issue Date: 27-Jan-2015
Abstract: Загальноприйняте розуміння основного складника змісту технічної освіти як засвоєння студентом досвіду минулого у вигляді великої кількості технічних об’єктів, а не творчого процесу їх створення, вступає сьогодні в суперечність із потребою людства в розробці нових об’єктів техніки та потребою студента у творчій самореалізації. Цілеспрямовану, послідовну передачу методології творчої діяльності і творчого досвіду: знань, умінь, навичок, способів розв’язання навчальних і професійно-творчих задач майбутнім інженерам у спеціально організованих умовах здатні забезпечити методики креативного навчання технічних дисциплін.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3931
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ryban.doc240 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.