Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) Главная страница коллекции Просмотр статистики

Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» за наказом МОН затверджено в категорії ʺБʺ у галузі педагогічних наук (спеціальності - 011, 015) у Переліку наукових фахових видань України. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.03.2020р № 409 «Про затвердження рішень Атестаційної колегії Міністерства щодо формування Переліку наукових фахових видань України від 26 лютого і 6 березня 2020 року та внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 11 липня 2019 року № 975») Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» Української інженерно-педагогічної академії включено до Переліку наукових фахових видань України у категорію Б у галузі педагогічних наук (спеціальності -011,015).

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 361 по 380 из 1146
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017ОЦІНКА ЗАЛЕЖНОСТІ ЯКІСНИХ ЗМІННИХ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУЗгурська, М. П.; Ніжевська, Т. В.
2017ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНІХ УМІНЬ, НАВИЧОК І ОСНОВНИХ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У СТУДЕНТІВ ВНЗ У ПРОЦЕСІ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИВасильєва, Н.Г.
2017ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ІНСТРУМЕНТАЛЬНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ФІЗИКИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИБрославська, Г. М.
2017ОБГРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ІЗ КРАЇН СЕРЕДНЬОЇ АЗІЇ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИБритан, Ю.А.
2017ТЕХНОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ В КЛАСИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІБорисенко, К. Б.
2017АНАЛІЗ МЕТОДИК НАВЧАННЯ КОМП’ЮТЕРНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ФАХІВЦІВ З ДИЗАЙНУБорисенко, Д. В.
2017МЕТОД ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ТЕХНОЛОГІВ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІБлагий, О.С.
2017ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ МОРФОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ ДЛЯ ПРОЕКТУВАННЯ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ЕЛЕКТРОТЕХНІКИБерезенська, С. М.
2017КРИТЕРІЇ ТА МЕТОДИКА ВІДБОРУ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ НА ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНІ СПЕЦІАЛЬНОСТІБакатанова, В.Б.
2017ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЇ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІАрмейський, О.С.
2017РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВ З ТАКТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ВИЩОМУ ВІЙСЬКОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІРадченко, К.А.; Зміївський, Г.А.; Петрук, О.В.
2017ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ КОМАНДИРІВ ВІЙСЬКОВИХ ПІДРОЗДІЛІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ФАСИЛІТАЦІЇПредиткевич, О. С.
2017КОМУНІКАТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА У ПРОФЕСІЙНОМУ НАВЧАННІ УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУМефанік, М.С.
2017СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧИЙ ТУРИЗМ ЯК ЗАСІБ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖЕННЯ СТУДЕНТІВГрохова, Г.П.
2017ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГРАФІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВШкіца, Л. Є.; Корнута, О. В.
2017ФОРМУВАННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ МОДЕЛІ ПОНЯТТЯ «ОБЛАДНАННЯ ХІМІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ»Шапошник, А. М.; Лазарєва, Т. А.
2017НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-ЕКОЛОГІВСолошич, І.О.
2017СУТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АВТОМОБІЛЬНО-ДОРОЖНЬОЇ ГАЛУЗІРазумовська, Н. Р.
2017МОДЕЛЬ УДОСКОНАЛЕННЯ РОЗВИТКУ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ЗАВІДУВАЧА КАФЕДРИПермінова, А.В.
2017ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО КОНТЕНТУ В ЗМІШАНОМУ НАВЧАННІОлійник, Н.Ю.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 361 по 380 из 1146