Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5634
Название: | ОБГРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ІЗ КРАЇН СЕРЕДНЬОЇ АЗІЇ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ |
Авторы: | Британ, Ю.А. |
Дата публикации: | 2017 |
Библиографическое описание: | Британ Ю. А. Обґрунтування організаційно-педагогічних умов формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх інженерів-педагогів з країн середньої Азії у вищих навчальних закладах України / Ю. А. Британ // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 224-232. |
Краткий осмотр (реферат): | У статті теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови, що сприяють забезпеченню ефективності процесу формування здоров’язбережувальної компетентності студентів, що приїхали з країн Середньої Азії здобувати вищу інженерно-педагогічну освіту в Україні. Розкрито значення й можливість створення здоров’язбережувального освітнього середовища вищого навчального закладу на підставі аналізу досвіду різних вищих навчальних закладів України, окреслено напрями діяльності різних суб’єктів. Забезпечення інформаційної підготовки викладачів вищого навчального закладу до організації здоров’язбережувальної діяльності зі студентами з урахуванням гендерного підходу і особливостей родинного виховання в країнах Середньої Азії зумовлено необхідністю валеологічної просвіти викладачів, ознайомлення їх із системою навчання в країнах Середньої Азії, її особливостями і відмінними від української системи характеристиками; особливостями і цінностями родинного виховання в цих країнах; місцем і роллю фізичного виховання, здоров’язбережувальної діяльності тощо. Формування мотивації студентів до організації й активної участі в змістовному дозвіллі на засадах здоров’язбережувальної діяльності зумовлено необхідністю формування усвідомленої потреби й інтересів студентів до забезпечення компонентів здоров’язбережувальної компетентності. Розкрито потенціал дозвіллєвої діяльності, що організується на добровільних засадах і забезпечує активну участь студентів у здоров’язбереженні. Організація диференційованого фізичного виховання студентів-іноземців за розробленою індивідуальною стратегією передбачає використання всіх напрямів фізичного виховання в навчальній і позанавчальній діяльності на основі особистісно зорієнтованого підходу до його організації. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5634 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
28.pdf.pdf | 357,09 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.