Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5634
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБритан, Ю.А.-
dc.date.accessioned2018-03-19T10:33:07Z-
dc.date.available2018-03-19T10:33:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБритан Ю. А. Обґрунтування організаційно-педагогічних умов формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх інженерів-педагогів з країн середньої Азії у вищих навчальних закладах України / Ю. А. Британ // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 224-232.-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5634-
dc.description.abstractУ статті теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови, що сприяють забезпеченню ефективності процесу формування здоров’язбережувальної компетентності студентів, що приїхали з країн Середньої Азії здобувати вищу інженерно-педагогічну освіту в Україні. Розкрито значення й можливість створення здоров’язбережувального освітнього середовища вищого навчального закладу на підставі аналізу досвіду різних вищих навчальних закладів України, окреслено напрями діяльності різних суб’єктів. Забезпечення інформаційної підготовки викладачів вищого навчального закладу до організації здоров’язбережувальної діяльності зі студентами з урахуванням гендерного підходу і особливостей родинного виховання в країнах Середньої Азії зумовлено необхідністю валеологічної просвіти викладачів, ознайомлення їх із системою навчання в країнах Середньої Азії, її особливостями і відмінними від української системи характеристиками; особливостями і цінностями родинного виховання в цих країнах; місцем і роллю фізичного виховання, здоров’язбережувальної діяльності тощо. Формування мотивації студентів до організації й активної участі в змістовному дозвіллі на засадах здоров’язбережувальної діяльності зумовлено необхідністю формування усвідомленої потреби й інтересів студентів до забезпечення компонентів здоров’язбережувальної компетентності. Розкрито потенціал дозвіллєвої діяльності, що організується на добровільних засадах і забезпечує активну участь студентів у здоров’язбереженні. Організація диференційованого фізичного виховання студентів-іноземців за розробленою індивідуальною стратегією передбачає використання всіх напрямів фізичного виховання в навчальній і позанавчальній діяльності на основі особистісно зорієнтованого підходу до його організації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleОБГРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ІЗ КРАЇН СЕРЕДНЬОЇ АЗІЇ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf.pdf357,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.