Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5628
Название: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЇ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ
Авторы: Армейський, О.С.
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено дослідженню проблеми розвитку правової компетентності вчителів технології в післядипломній педагогічній освіті. Визначено поняття правової компетентності вчителя технології як складного інтегрального утворення особистості, що включає професійно-правові знання, уміння й якості, що забезпечують реалізацію загальносоціальної, загальнопрофесійної й спеціальнопрофесійної діяльності фахівцем у межах правового поля. Встановлено особливості її розвитку в системі післядипломної педагогічної освіти, серед яких відображення всіх видів професійної діяльності фахівців, урахування досвіду реалізації правової діяльності, профілю педагогічної роботи, стану нормативного правового регулювання галузі й суспільних відносин, яке постійно змінюється. Представлено структурну модель змісту розвитку правової компетентності вчителя технології в післядипломній педагогічній освіті як сукупність конкретних правових задач, які адекватно репрезентують загальносоціальну, загальнопрофесійну й спеціальнопрофесійну діяльність фахівця.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5628
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
22.pdf.pdf324,03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.