Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5628
Назва: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЇ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ
Автори: Армейський, О.С.
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Армейський О. С. Особливості розвитку правової компетентності вчителів технології у післядипломній педагогічній освіті / О. С. Армейський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 174-180.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню проблеми розвитку правової компетентності вчителів технології в післядипломній педагогічній освіті. Визначено поняття правової компетентності вчителя технології як складного інтегрального утворення особистості, що включає професійно-правові знання, уміння й якості, що забезпечують реалізацію загальносоціальної, загальнопрофесійної й спеціальнопрофесійної діяльності фахівцем у межах правового поля. Встановлено особливості її розвитку в системі післядипломної педагогічної освіти, серед яких відображення всіх видів професійної діяльності фахівців, урахування досвіду реалізації правової діяльності, профілю педагогічної роботи, стану нормативного правового регулювання галузі й суспільних відносин, яке постійно змінюється. Представлено структурну модель змісту розвитку правової компетентності вчителя технології в післядипломній педагогічній освіті як сукупність конкретних правових задач, які адекватно репрезентують загальносоціальну, загальнопрофесійну й спеціальнопрофесійну діяльність фахівця.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5628
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf.pdf324,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.