Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5618
Название: | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕЛЕКТРОННОГО КОНТЕНТУ В ЗМІШАНОМУ НАВЧАННІ |
Авторы: | Олійник, Н.Ю. |
Ключевые слова: | електронний навчальний контент змішане навчання інтерактивність електронний навчальний портал |
Дата публикации: | 2017 |
Библиографическое описание: | Олійник Н. Ю. Особливості формування електронного контенту в змішаному навчанні / Н. Ю. Олійник // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 91-101. |
Краткий осмотр (реферат): | Впровадження інформаційно-комп’ютерних технологій, технологій змішаного навчання спричинило появу нового виду контенту, спрямованого на реалізацію освітніх цілей, – електронного навчального контенту. Незважаючи на безперечну дидактичну цінність різноманітного електронного контенту і його інтеграції в традиційний навчальний процес, відмічається відсутність певної системи основоположних вимог, на які можна було б спиратися при проектуванні електронного навчального контенту, зокрема в системах змішаного навчання. Значна частина електронного контенту не має єдиних форматів, прив’язана до конкретних систем управління навчальним контентом, будується на власній ідеології програмних засобів. Дослідження різних підходів до визначення терміну «електронний навчальний контент» та його структурування показують, що він використовується як основа електронного навчального середовища (електронного навчального порталу). Результатом проведеного дослідження є пропозиція розглядати контент в єдиній системі управління навчанням, в якій можна виділити чотири рівні відповідно до ступеня представлення навчальних матеріалів на електронному навчальному порталі. Педагогічно обґрунтоване проектування електронного контенту на кожному рівні дозволить реалізувати в системі змішаного навчання наступні завдання: інформаційна і технологічна підтримка всіх складових навчального процесу (теоретичне навчання, практичні заняття, контроль навчальних досягнень студентів); забезпечення інтерактивності навчання, яка за рахунок використання активних методів навчання розширює спектр видів самостійної роботи; повноцінність позааудиторного навчання, включаючи виконання лабораторних робіт, групові види роботи студентів. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5618 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
12.pdf.pdf | 379,9 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.