Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5629
Название: КРИТЕРІЇ ТА МЕТОДИКА ВІДБОРУ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ НА ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ
Авторы: Бакатанова, В.Б.
Ключевые слова: критерії та показники професійного відбору
професійна орієнтація
методика професійного відбору
інженерно-педагогічні спеціальності
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): Підвищення ефективності навчання студентів інженерно-педагогічних спеціальностей передбачає оптимальний професійний відбір учнівської молоді професійних навчально-виховних закладів у відповідності з певними критеріями. Критерії відбору на навчання з інженерно-педагогічних спеціальностей розглянуто з двох позицій. Перша позиція – це оптимізація процедури відбору. Друга – ефективність застосування відібраних методів та методик. У якості критеріїв відбору на інженерно-педагогічні спеціальності було визначено: здібності – організаторські, комунікативні, академічні, мовні; нахили – до педагогічної діяльності, до ручної праці; біопсихічні властивості; володіння робітничою професією; загальнокультурний рівень; соціальна активність; самооцінка; бажання займатися інженерно-педагогічною діяльністю; мотиви інженерно-педагогічної діяльності; цінності майбутньої професійно-педагогічної діяльності. Результати використання розроблених методик дозволяють стверджувати, що умовою якісного професійного відбору є володіння методиками профорієнтації на інженерно-педагогічні спеціальності інженерно-педагогічними працівниками профтехучилищ та викладачами інженерно-педагогічного ВНЗ.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5629
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
23.pdf.pdf338,61 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.