Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5629
Title: КРИТЕРІЇ ТА МЕТОДИКА ВІДБОРУ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ НА ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ
Authors: Бакатанова, В.Б.
Keywords: критерії та показники професійного відбору
професійна орієнтація
методика професійного відбору
інженерно-педагогічні спеціальності
Issue Date: 2017
Citation: Бакатанова В. Б. Критерії та методика відбору учнівської молоді на інженерно-педагогічні спеціальності / В. Б. Бакатанова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2017. - № 54-55. - С. 181-188.
Abstract: Підвищення ефективності навчання студентів інженерно-педагогічних спеціальностей передбачає оптимальний професійний відбір учнівської молоді професійних навчально-виховних закладів у відповідності з певними критеріями. Критерії відбору на навчання з інженерно-педагогічних спеціальностей розглянуто з двох позицій. Перша позиція – це оптимізація процедури відбору. Друга – ефективність застосування відібраних методів та методик. У якості критеріїв відбору на інженерно-педагогічні спеціальності було визначено: здібності – організаторські, комунікативні, академічні, мовні; нахили – до педагогічної діяльності, до ручної праці; біопсихічні властивості; володіння робітничою професією; загальнокультурний рівень; соціальна активність; самооцінка; бажання займатися інженерно-педагогічною діяльністю; мотиви інженерно-педагогічної діяльності; цінності майбутньої професійно-педагогічної діяльності. Результати використання розроблених методик дозволяють стверджувати, що умовою якісного професійного відбору є володіння методиками профорієнтації на інженерно-педагогічні спеціальності інженерно-педагогічними працівниками профтехучилищ та викладачами інженерно-педагогічного ВНЗ.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5629
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf.pdf338,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.