Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) Главная страница коллекции Просмотр статистики

Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» за наказом МОН затверджено в категорії ʺБʺ у галузі педагогічних наук (спеціальності - 011, 015) у Переліку наукових фахових видань України. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.03.2020р № 409 «Про затвердження рішень Атестаційної колегії Міністерства щодо формування Переліку наукових фахових видань України від 26 лютого і 6 березня 2020 року та внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 11 липня 2019 року № 975») Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» Української інженерно-педагогічної академії включено до Переліку наукових фахових видань України у категорію Б у галузі педагогічних наук (спеціальності -011,015).

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 181 по 200 из 1146
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2022Становлення особистості учнів у процесі засвоєння змісту освітньої моделі "Довкілля"Ільченко, В. Р.; Ільченко, О. Г.; Голота, О. В.; Ilchenko, V. R.; Ilchenko, O. G.; Golota, O. V.
2022Modern teaching techniques used for profession-focused foreign language training of the students qualifying as engineers/engineers-pedagogueUskova, T. O.; Ускова, Т. О.
2022Innovative technologies in teaching Еnglish in higher education institutionsTupchenko, V. V.; Pasichnyk, M. V.; Тупченко, В. В.; Пасічник, М. В.
2022Візуальні підходи до навчання методам контролю якості харчових продуктів засобами дистанційного навчання під час бойових дійРябчиков, М. Л.; Цихановська, І. В.; Александров, О. В.; Корольова, Н. Ю.; Riabchykov, M. L.; Tsykhanovska, I. V.; Alexandrov, O. V.; Korolyova, N. Yu
2022Застосування методу проєктів у ході вивчення української мови іноземними студентами педагогічно-інженерних та інженерних спеціальностейРотова, Н. В.; Rotova, N. V.
2022Упровадження інтерактивних методів навчання у закладах вищої військової освіти під час викладання дисципліни "Військово-соціальна робота"Куруч, А. В.; Міршук, О. Є.; Kuruch, A. V.; Mirshuk, O. E.
2022Psychological and pedagogical features of the use of technical means in the educational processKarabitskova, N. O.; Карабітськова, Н. О.
2022Іmplementation of "Connected learning" principles in teaching a foreign language at an Engineering UniversityZelenin, H. І.; Зеленін, Г. І.
2022Моніторинг якості професійно-педагогічної діяльності та визначення критеріїв для його здійсненняБакатанова, В. Б.; Bakatanova, V. B.
2022Археологічна практика, як фактор формування професійних компетентностей фахівця за спеціальністю 032 "Історія та археологія"Бакуменко, О. О.; Bakumenko, O. O.
2022Теоретичне обґрунтування концептуальної моделі системи управління едукацією майбутніх учителів в умовах діджиталізації освітиПрокопенко, А. О.; Prokopenko, A. O.
2022Provocative techniques as a method of improving Foreign Language teaching process at Engineering UniversitiesPasichnyk, M. V.; Пасічник, М. В.
2022Формування соціальної компетентності у майбутніх офіцерів як елемент ефективної взаємодії сектору безпеки та оборони з громадянським суспільствомМіршук, О. Є.; Mirshuk, O. E.
2022Управління формуванням іміджу закладу вищої медичної освітиШалімова, І. М.; Шалімова, А. С.; Shalimova, I. M.; Shalimova, A. S.
2022Середовище MatLab як засіб навчання майбутніх інженерів перехідним процесам в електричних системахЛазарєв, М. І.; Рудевіч, Н. В.; Lazarev, N. I.; Rudevich, N. V.
2022Формування мовнокомунікативної компетентності в здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії на заняттях з українського наукового мовленняЧуєшкова, О. В.; Chueshkova, O. V.
2022Контрактне навчання: компаративний аналізТавшунський, О. М.; Tavshunskyi, O. M.
2022Шляхи забезпечення ефективності навчального процесу в умовах бойових дійРябчиков, М. Л.; Рябчикова, О. В.; Александров, О. В.; Корольова, Н. Ю.; Riabchykov, M. L.; Riabchykova, O. V.; Alexandrov, O. V.; Korolyova, N. Yu
2022Диференціація навчання як засіб підвищення якості викладання іноземної мови у ВНЗ МВСГоголь, І. О.; Hohol, I. O.
2022Using the blended learning model in teaching Foreign LanguagesKarabitskova, N. O.; Карабітськова, Н. О.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 181 по 200 из 1146