Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8297
Название: Innovative technologies in teaching Еnglish in higher education institutions
Другие названия: Інноваційні технології у викладанні англійської мови в закладах вищої освіти
Авторы: Tupchenko, V. V.
Pasichnyk, M. V.
Тупченко, В. В.
Пасічник, М. В.
Ключевые слова: innovation
innovative technologies
innovative strategies
teaching methods
foreign language training
foreign language competences
higher education institution
інновації
інноваційні технології
інноваційні стратегії
методики викладання
іншомовна підготовка
іншомовні компетентності
заклад вищої освіти
Дата публикации: 2022
Издательство: УІПА
Библиографическое описание: Tupchenko V. V. Innovative technologies in teaching Еnglish in higher education institutions / V. V. Tupchenko, M. V. Pasichnyk // Проблеми інженерно-педагогічної освіти / зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2022. - № 75. - С. 62-69
Серия/номер: № 75;
Краткий осмотр (реферат): The article is devoted to the problem of selection, analysis and use of innovative technologies of English language teaching in non-linguistic institutions of higher education. Modern challenges in socio-economic and cultural spheres require transformation in foreign language teaching, rethinking its objectives, content and technologies. A thorough analysis of modern research and publications on the problem of using innovative technologies and implementing innovative approaches to foreign language teaching in higher education institutions is conducted. The article defines the concepts of «innovation» and «innovative technologies», analyzes innovative methods and technologies and characterizes them in the light of foreign language teaching in higher education institutions.It is proved that the use of innovative strategies for teaching foreign languages requires application of a set of methods and technologies in the educational process. The complex use of innovative technologies is considered to be the most effective in the process of foreign language teaching. The results of studies and publications of authoritative researchers and scientists both in our country and abroad are presented. A comparative analysis of traditional and innovative technologies of teaching foreign languages in higher education institutions is presented. The features of modern innovative teaching methods that combine a wide range of strategies, concepts, technologies and teaching methods are identified.The aim of the article is to justify the effectiveness and expediency of using innovative strategies, methods and technologies of English language teaching in higher education institutions. The following research methods were used to achieve the objective: epistemological analysis (methodological, comparative analysis and synthesis of modern paradigms, approaches in the educational process); comparison, generalization and systematization of innovative technologies of teaching students in higher education institutions.The article proves the necessity of optimal correlation between traditional and innovative technologies of teaching foreign languages, their complex use and combination of modern strategies and methods in the educational process of higher education institutions. Стаття присвячена проблемі відбору, аналізу та використання інноваційних технологій викладання англійської мови внемовних закладах вищої освіти. Сучасні виклики всоціально-економічній та культурній сферах вимагають трансформацій увикладанні іноземних мов, переосмислення його цілей, змісту і технологій. Проведено ретельний аналіз сучасних досліджень і публікацій щодо проблеми використання інноваційних технологій та впровадження інноваційних підходів викладання іноземної мови у закладах вищої освіти. У статті визначені поняття «інновація» та «інноваційні технології», наведений аналіз інноваційних методів та технологій, надана їх характеристика у світлі викладання іноземної мови у закладах вищої освіти. Доведено, що при використанніінноваційних стратегій викладання іноземних мов необхідно використовувати комплекс методів і технологій у навчальному процесі. Комплексне використання інноваційних технологій визнано найбільш ефективним у процесі викладання іноземних мов. Наведено результати досліджень і публікацій авторитетних дослідників і науковців як у нашій країні, так і за її межами. Виконано порівняльний аналіз традиційних й інноваційних технологій викладання іноземних мов у закладах вищої освіти. Визначено особливості сучасних інноваційних методик викладання, які поєднують широкий спектр стратегій, концепцій, технологій та методів навчання. Метою статті було визначено обґрунтування ефективності і доцільності використання інноваційних стратегій, методів та технологій викладання англійської мови взакладах вищої освіти. Для досягнення поставленої мети використовувались такіметоди дослідження: гносеологічний аналіз (методологічний, порівняльний аналіз і синтез сучасних парадигм, підходів в освітньому процесі); порівняння, узагальненняй систематизацію інноваційних технологій навчання студентів у закладах вищої освіти.У статті доводиться необхідність оптимального співвідношення традиційних й інноваційних технологій викладання іноземних мов, їх комплексного використання та поєднання сучасних стратегій і методик у навчальному процесі закладів вищої освіти.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8297
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тупченко+В.,+Пасічник+М..pdfhttp://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/489/401979,13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.