Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8294
Название: Упровадження інтерактивних методів навчання у закладах вищої військової освіти під час викладання дисципліни "Військово-соціальна робота"
Другие названия: Implementation of interactive learning methods in institutions of higher military education during the teaching of the discipline "Military Social Work
Авторы: Куруч, А. В.
Міршук, О. Є.
Kuruch, A. V.
Mirshuk, O. E.
Ключевые слова: військово-соціальна робота
військова освіта
цивільно-військове-співробітництво
military social work
military education
civil-military cooperation
Дата публикации: 2022
Издательство: УІПА
Библиографическое описание: Куруч А. В. Упровадження інтерактивних методів навчання у закладах вищої військової освіти під час викладання дисципліни "Військово-соціальна робота" / А. В. Куруч, О. Є. Міршук // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2022. - № 75. - С. 36-43.
Серия/номер: № 75;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто реформування військової освіти, зокрема її гуманітарної складової. Доведено необхідність упровадження інтерактивного навчаннявзакладах вищої військовоїосвіти, враховуючи їх специфічність,оскільки такіметоди навчанняє дуже ефективними, босамевони дозволяють підвищити інтерес до навчального процесу тапокращити засвоєння матеріалу. Розглянуто необхідністьрозширенняцикл угуманітарних дисциплін у закладах вищої військової освіти, згідно з новими функціями військових спеціалістів, зокрема таких, як цивільно-військове співробітництво. Розглянуто приклади інтерактивних видів занять, які сьогодні використовуються під час викладання дисципліни «Військово-соціальна робота», серед них рольові ігри, групові дискусії, практичні заняття, проблемні лекції, круглі столи. Проаналізовано сучасний стан військово-соціальної роботи в Україніта необхідність розширення функцій соціальної роботи у військах. Розглянуто функції військово-соціальної роботи в Україні, серед яких забезпечення військовослужбовців та їх сімей соціальною підтримкою, що передбачає організацію соціально-побутових послуг та забезпечення взаємодії з громадськістюітакимчином стимулює розвиток військово-цивільного співробітництва. Саме вивчення дисципліни «Військово-соціальна робота» допомагає забезпечити ефективність взаємодії з громадськістю, забезпечити високу якість інформування про можливості соціальної роботи у військових колективах, а також підтримувати взаєморозуміння між військовими та громадським сектором. Зроблено висновок, що для досягнення максимального результату навчання варто поєднувати використання традиційних та інноваційних форм навчання. Розглянуто тематику практичних занять, які впроваджені у дисципліні «Військово-соціальна робота» в Національній академії Національної гвардії України.Зроблено висновок про те, що сьогодні важливоюскладовоювійськово-професійної діяльності є співпраця з громадянським сектором, зокрема з інститутами громадянського суспільства, релігійними організаціями. Таким чином, використовуючи лише традиційні методи навчання не можливо здобути навички, які допоможуть військовослужбовцям у цивільно-військовому співробітництві. Саме тому сьогодні взакладах вищої військової освіти все частіше стають у нагоді інтерактивні методи навчання. The article examines the reformation of military education, in particular the humanitarian component. The necessity of implementing interactive training in institutions of higher military education has been proven, taking into account their specificity, since such training methods are very effective, as they allow to increase interest in the educational process and improve the assimilation of the material. The need to expand the cycle of humanitarian disciplines in institutions of higher military education, in accordance with the new functions of military specialists, in particular, such as civil-military cooperation, is considered. Examples of interactive classes that are used today in teaching the discipline "Military-Social Work" are considered, including role-playing games, group discussions, practical classes, problem-based lectures, and round tables. The current state of military social work in Ukraine and the need to expand the functions of social work in the military are analyzed. The functions of military social work in Ukraine are considered, including providing servicemen and their families with social support, which involves the organization of social and household services and ensuring interaction with the public, thus stimulating the development of military-civilian cooperation. It is the study of the discipline "Military social work" that helps to ensure the effectiveness of interaction with the public, to ensure high-quality information about the possibilities of social work in military teams, and also to maintain mutual understanding between the military and the public sector. It was concluded that in order to achieve the maximum result of training, it is necessary to combine the use of traditional and innovative forms of training. The topics of practical classes implemented in the discipline "Military and social work" at the National Academy of the National Guard of Ukraine were considered. It was concluded that today an important component of military-professional activity is cooperation with the civil sector, in particular with civil society institutions, religious organizations. Thus, using only traditional training methods, it is not possible to acquire skills that will help military personnel in civil-military cooperation. That is why interactive teaching methods are becoming increasingly useful today in higher military education institutions.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8294
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Куруч+А.+Міршук+О..pdfhttp://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/486/4041,02 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.