Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8282
Название: Шляхи забезпечення ефективності навчального процесу в умовах бойових дій
Другие названия: Ways of ensuring the efficiency of the educational process in combat conditions
Авторы: Рябчиков, М. Л.
Рябчикова, О. В.
Александров, О. В.
Корольова, Н. Ю.
Riabchykov, M. L.
Riabchykova, O. V.
Alexandrov, O. V.
Korolyova, N. Yu
Ключевые слова: Бойові дії
організація навчання
небезпечні ситуації
онлайн дискусії
динаміка відвідування
Combat operations
dangerous situations
training organization
online discussions
attendance dynamics
Дата публикации: 2022
Издательство: УІПА
Библиографическое описание: Рябчиков М. Л. Шляхи забезпечення ефективності навчального процесу в умовах бойових дій / М. Л. Рябчиков, О. В. Рябчикова, О. В. Александров, Н. Ю. Корольова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 22. - № 74. - С. 57-72.
Серия/номер: № 74;
Краткий осмотр (реферат): Дослідження присвячене проблемам навчання під час бойових дій і інших небезпечних ситуацій, що спричиняютьмасов е переміщення людей. Була врахована реальна ситуація в Україні в 2022 році. Описана актуальність приєднання України до декларації безпечних шкіл.Виявлено основні проблеми навчання під час бойових дій, які пов’язані з руйнуванням об’єктів освіти і вимушеним переміщенням учителів,науково-педагогічного персоналу і здобувачів освіти. Виявлено основні задачі освіти, вимоги до вчителів, особливості навчання під час військових дій і інших небезпечних ситуацій. Виокремленоосновні організаційні проблеми, що характерні для системи середньої та вищої освіти. Визначені і описані структури організації освіти, які можуть бути стійкими і нестійкими під час небезпечних ситуацій, наведені рекомендації для підвищення стійкості.Відзначається вплив авторитарного або демократичного управління в школах, важливість основних принципів, якими керується школа при роботі під час небезпечних ситуацій.На основі дослідження 527 здобувачів освіти і 58 викладачів середніх і вищих закладів освіти визначені основні місця переміщення біженців в Україні та за кордоном. Визначена динаміка відвідування здобувачами занять в умовах дистанційної освіти та зміна ефективності навчання. Досл ідження доводять, що переміщені здобувачі освіти значно менше відвідують заклади освіти. При цьому спостерігається додаткове психологічне навантаження, а також складнощі спілкування. Доведено існування межі реальної участі студентів упроцесі навчання в умовах залучення зусиль педагогів та органів керування закладом освіти. Описані особливості методики викладання під час військових дій і інших небезпечних ситуацій.Визначена необхідність внесення в освітні компоненти складових, направлених на психологічне розвантаження здобувачів. При цьому складові, пов’язані з гуманітарними питаннями повинні складати не менше 15-25%. Описані методи вербальних і невербальних онлайн дискусій для підвищення ефективності навчання під час бойових дій.Зокрема це стосується математичних, технічних і іншихк омпетентностей, що потребують активних дій. The study is devoted to the problems of teaching and learning during hostilities and other dangerous situations that lead to mass displacement of people. The real situation in Ukraine in 2022 was taken into account. The relevance of Ukraine's accession to the declaration of safe schools is described. The main problems of education during hostilities, which are associated with the destruction of educational facilities and forced displacement of teaching personnel and students, are identified. The main tasks of education, requirements for teachers, as well as peculiarities of teaching and learning during military operations and other dangerous situations are revealed. The main organizational problems characteristic of the system of secondary and higher education are highlighted. Structures of the organization of education, which can be stable and unstable during dangerous situations, are defined and described; recommendations for increasing stability are given. The impact of authoritarian or democratic management in schools, and the importance of the basic principles that govern the school when working during dangerous situations are emphasized. Based on a study of 527 students and 58 teachers of secondary and higher education institutions, the main places of displacement of refugees in Ukraine and abroad are determined. The dynamics of students attending classes in the conditions of distance learning and the change in the effectiveness of training are determined. Studies prove that displaced students attend education institutions much less often. At the same time, there is an additional psychological burden, as well as difficulties in communication. Findings show that there exists a limit to the real participation of students in the learning process in the conditions of involvement of the efforts of teachers and supervisory bodies of the education institution. Features of the teaching methodology during military operations and other dangerous situations are described. The need to include components aimed at giving students psychological relief onto the list of educational components is identified. At the same time, components related to humanitarian issues should take at least 15-25%. The methods of verbal and non-verbal online discussions to increase the effectiveness of training in contexts stricken by military conflict are described. In particular, this refers to mathematical, technical and other competencies that require an active approach.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/8282
ISSN: 2074-8922
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Рябчиков+М.Л.,+Рябчикова+О.В.,Александров+О.В.,+Корольова+Н.Ю..pdfhttp://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/477/3961,9 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.