Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) Главная страница коллекции Просмотр статистики

Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» за наказом МОН затверджено в категорії ʺБʺ у галузі педагогічних наук (спеціальності - 011, 015) у Переліку наукових фахових видань України. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.03.2020р № 409 «Про затвердження рішень Атестаційної колегії Міністерства щодо формування Переліку наукових фахових видань України від 26 лютого і 6 березня 2020 року та внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 11 липня 2019 року № 975») Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» Української інженерно-педагогічної академії включено до Переліку наукових фахових видань України у категорію Б у галузі педагогічних наук (спеціальності -011,015).

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1001 по 1020 из 1146
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012-11-21ФАКТОРЫ, ВЛИЯЮЩИЕ НА ПРОЕКТИРОВАНИЕ СОДЕРЖАНИЯ КУРСОВ ДЕЛОВОГО АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА ДЛЯ НЕЯЗЫКОВЫХ ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙГаплевская, Л. В.
2012-11-20СТРУКТУРА ДІЯЛЬНОСТІ З ПРОЕКТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. ВЛАСТИВОСТІ ПРОЕКТУБрюханова, Н. О.
2012-11-20МЕТОД ФОРМИРОВАНИЯ ЗАДАНИЙ НА САМОСТОЯТЕЛЬНУЮ РАБОТУ СТУДЕНТОВ ИНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ ПРИ ОБУЧЕНИИ ЭРГОНОМИЧЕСКОЙ ЭКСПЕРТИЗЕ ТРУДОВОЙ СРЕДЫАшеров, А. Т.; Малёванная, В. В.
2012-11-20ВИБІР ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙАвершин, А. О.; Яковенко, Т. В.
2012-11-20АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА ТЕСТУВАННЯ ДЛЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯЯщун, Т. В.; Олендаренко, І. С.; Омелаєнко, Ю. В.
2012-11-20ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ПРОЕКТУВАННЮ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮТріщ, Г. М.
2012-11-20СТРУКТУРНО-ФУНКЦИОНАЛЬНЫЙ АНАЛИЗ СИСТЕМЫ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ УМЕНИЙ СТУДЕНТОВ В КУРСЕ ЭЛЕКТРИЧЕСКИХ МЕТОДОВ И СРЕДСТВ ИЗМЕРЕНИЙТарасенко, А. И.; Мосиенко, А. Н.
2012-11-19САМОВРЯДУВАННЯ ЯК ІНСТИТУТ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ФАХІВЦЯ ІНЖЕНЕРНОЇ ГАЛУЗІ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТОЛІТТЯРезніченко, О. М.
2012-11-19ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ БІБЛІОТЕКИ УКРАЇНСЬКОЇ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ АКАДЕМІЇ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИНіколаєнко, Н. М.
2012-11-19ОСОБИСТІСНИЙ АСПЕКТ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИЛисенко, С. А.
2012-11-16МЕТОДЫ ЭФФЕКТИВНОГО ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННОМУ ЯЗЫКУ В НЕЯЗЫКОВОМ ВЫСШЕМ УЧЕБНОМ ЗАВЕДЕНИИШеверницкая, Н. М.; Леонова, О. В.; Жигалко, С. Э.
2012-11-16НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ФОРМУВАННЮ У УЧНІВ ПТНЗ ТЕХНОЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯШматков, Є. В.; Шматков, Д. І.; Шишенко, Н. А.
2012-11-16ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ПРИ ВИВЧЕННІ КУРСУ “УКРАЇНСЬКА МОВА ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ”Ротова, Н. В.
2012-11-16РЕАЛІЗАЦІЯ КОНТРОЛЮ ЗА ПРОЦЕСОМ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТОЛІТТЯПопова, Т. І.
2012-11-16МЕТОД ВЫБОРА СОДЕРЖАНИЯ И ПОСЛЕДОВАТЕЛЬНОСТИ ИЗЛОЖЕНИЯ УЧЕБНОГО МАТЕРИАЛА ДЛЯ ОБУЧЕНИЯ БУДУЩИХ ИНЖЕНЕРОВ- ПЕДАГОГОВ ЭРГОНОМИЧЕСКОЙ ЭКСПЕРТИЗЕ УСЛОВИЙ ТРУДА. Часть 2. Формирование содержания и последовательности изложенияМалёванная, В. В.
2012-11-16ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНО-ПРАВОВОЇ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯКоваленко, Д. В.
2012-11-16ДО ПИТАННЯ ПРО ВИДІЛЕННЯ ПЕРЦЕПТИВНОГО КОМПОНЕНТУ В ПРОФЕСІЙНІЙ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИЗАЙНЕРА ОДЯГУЗимогляд, Н. С.
2012-11-16ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СУБ’ЄКТНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВЛазарєва, Т. А.; Коваленко, Д. В.
2012-11-16МЕТОД КРЕАТИВНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІНЛазарєв, М. І.; Рубан, Н. П.
2012-11-16ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПОНЯТЬ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИБочарова, С. П.; Хохлов, В. І.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1001 по 1020 из 1146