Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) Главная страница коллекции Просмотр статистики

Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» за наказом МОН затверджено в категорії ʺБʺ у галузі педагогічних наук (спеціальності - 011, 015) у Переліку наукових фахових видань України. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.03.2020р № 409 «Про затвердження рішень Атестаційної колегії Міністерства щодо формування Переліку наукових фахових видань України від 26 лютого і 6 березня 2020 року та внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 11 липня 2019 року № 975») Збірник наукових праць «Проблеми інженерно-педагогічної освіти» Української інженерно-педагогічної академії включено до Переліку наукових фахових видань України у категорію Б у галузі педагогічних наук (спеціальності -011,015).

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1021 по 1040 из 1146
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2012-11-16САМОСТІЙНА НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ – КЛЮЧОВА СКЛАДОВА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУКозаченко, Н. Ю.; Комишан, А. І.
2012-11-16ИНОЯЗЫЧНАЯ КОММУНИКАТИВНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ БУДУЩИХ ИНЖЕНЕРОВ-ПЕДАГОГОВКравченко, Е. В.; Склярова, С. С.
2012-11-16ОБҐРУНТУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НАУКОВО- ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОДУКТУБаранов, П. Ю.
2012-11-16ДО ПИТАННЯ УДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВБрюханова, Н. О.
2012-11-16ПРО МОЖЛИВІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНОРІВНЕВОГО НАВЧАННЯ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВШматков, Д. І.; Шматков, Є. В.
2012-11-16ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ. ОПРЕДЕЛЕНИЕ, ПРЕИМУЩЕСТВА, ПРОБЛЕМЫ ВНЕДРЕНИЯБитченко, А. Н.; Мясников, С. А.
2012-11-16АНАЛІЗ СТАНУ ДОСЛІДЖЕННЯ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВМанькевич, Т. В.
2012-11-16ЗАКОНИ ЕВОЛЮЦІЇ ТЕХНІЧНИХ СИСТЕМ ЯК ФІЛОСОФСЬКА ОСНОВА МЕТОДИК КРЕАТИВНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІНЛазарєв, М. І.; Рубан, Н. П.
2012-11-16МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТУВАЛЬНИХ УМІНЬ У МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮКошелєва, В. С.
2012-11-16ФОРМИРОВАНИЕ КУЛЬТУРЫ ОБЩЕНИЯ НА ИНОСТРАННОМ ЯЗЫКЕ В НЕЯЗЫКОВОМ ВЫСШЕМ УЧЕБНОМ ЗАВЕДЕНИИИЖигалко, С. Є.; Леонова, О. В.
2012-11-14ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГАШтефан, Л. В.
2012-11-14О НЕКОТОРЫХ МЕТОДОЛОГИЧЕСКИХ ОСНОВАХ ПРЕПОДАВАНИЯ КУРСА ТОЭФесенко, Л. Д.
2012-11-14ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯМухін, С. М.; Богданова, Н. Г.
2012-11-14СИСТЕМНЫЙ МЕТОД ОПРЕДЕЛЕНИЯ КАЧЕСТВЕННОГО УРОВНЯ ПРОФЕССОРСКО-ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКОГО СОСТАВА ВУЗаГордеев, А. С.
2012-11-14МАТРИЧНЫЙ СПОСОБ ФОРМИРОВАНИЯ ТЕМАТИКИ ДИПЛОМНЫХ РАБОТ СТУДЕНТОВ МАГИСТРАТУРЫ ПО СПЕЦИАЛЬНОСТИ «УПРАВЛЕНИЕ УЧЕБНЫМИ ЗАВЕДЕНИЯМИ»Белова, Е. К.; Коваленко, Е. Э.
2012-11-14СИСТЕМНЫЙ ПОДХОД К РАЗРАБОТКЕ И ВНЕДРЕНИЮ МОДУЛЬНО – РЕЙТИНГОВОЙ СИСТЕМЫ ОРГАНИЗАЦИИ УЧЕБНОГО ПРОЦЕССА. Часть 1 концептуальнаяАшеров, А. Т.; Сажко, Г. И.
2012-11-14СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ДИСЦИПЛІНАМ ХАРЧОВОГО ПРОФІЛЮ ТА МІСЦЕ ЕВРИСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В НИХПогорєлова, Л. В.
2012-11-13РОЗВИТОК ВИЩОЇ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ШВЕЙНОГО ПРОФІЛЮ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІПермінова, А. В.
2012-11-13ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПЕДАГОГІВ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІКулешова, В. В.; Мальована, В. В.
2012-11-13ВИМОГИ ДО ТЕХНОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАННЯ ЗАГАЛЬНОІНЖЕНЕРНИМ ДИСЦИПЛІНАМ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ЕЛЕКТРОННИХ НАВЧАЛЬНИХ КУРСІВВорох, А. О.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 1021 по 1040 из 1146