Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5345
Назва: ЗМІНИ ПСИХОЛОГІЧНОГО СТАНУ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ – ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ САМОРЕГУЛЯЦІЇ
Автори: Малазонія, С.В.
Ключові слова: освіта
система освіти
модернізація освіти
когнітивні функції навчання
особистісні функції навчання
особистісно – адаптований підхід до навчання.
Дата публікації: лис-2016
Короткий огляд (реферат): Освіта – стратегічна основа розвитку особистості, суспільства, нації і держави, запорука майбутнього. Основна мета української системи освіти – створити умови для розвитку і самореалізації кожної особистості, для виховання покоління, здатного навчатися впродовж життя, створювати і розвивати цінності громадського суспільства. Завдання, що стоять сьогодні перед освітою, проголошені в стратегічних документах української освіти спрямовані на виховання покоління молоді, що буде захищеним та мобільним на ринку праці, здатним робити особистий духовно – світоглядний вибір, матиме необхідні знання, навички та компетенції для інтеграції в суспільство.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5345
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Malazoniya2.docx12,04 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.