Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5345
Название: ЗМІНИ ПСИХОЛОГІЧНОГО СТАНУ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ – ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ САМОРЕГУЛЯЦІЇ
Авторы: Малазонія, С.В.
Ключевые слова: освіта
система освіти
модернізація освіти
когнітивні функції навчання
особистісні функції навчання
особистісно – адаптований підхід до навчання.
Дата публикации: ноя-2016
Краткий осмотр (реферат): Освіта – стратегічна основа розвитку особистості, суспільства, нації і держави, запорука майбутнього. Основна мета української системи освіти – створити умови для розвитку і самореалізації кожної особистості, для виховання покоління, здатного навчатися впродовж життя, створювати і розвивати цінності громадського суспільства. Завдання, що стоять сьогодні перед освітою, проголошені в стратегічних документах української освіти спрямовані на виховання покоління молоді, що буде захищеним та мобільним на ринку праці, здатним робити особистий духовно – світоглядний вибір, матиме необхідні знання, навички та компетенції для інтеграції в суспільство.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5345
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Malazoniya2.docx12,04 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.