Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5345
Название: | ЗМІНИ ПСИХОЛОГІЧНОГО СТАНУ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ – ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ САМОРЕГУЛЯЦІЇ |
Авторы: | Малазонія, С.В. |
Ключевые слова: | освіта система освіти модернізація освіти когнітивні функції навчання особистісні функції навчання особистісно – адаптований підхід до навчання. |
Дата публикации: | ноя-2016 |
Краткий осмотр (реферат): | Освіта – стратегічна основа розвитку особистості, суспільства, нації і держави, запорука майбутнього. Основна мета української системи освіти – створити умови для розвитку і самореалізації кожної особистості, для виховання покоління, здатного навчатися впродовж життя, створювати і розвивати цінності громадського суспільства. Завдання, що стоять сьогодні перед освітою, проголошені в стратегічних документах української освіти спрямовані на виховання покоління молоді, що буде захищеним та мобільним на ринку праці, здатним робити особистий духовно – світоглядний вибір, матиме необхідні знання, навички та компетенції для інтеграції в суспільство. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5345 |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Malazoniya2.docx | 12,04 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.