Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5345
Title: ЗМІНИ ПСИХОЛОГІЧНОГО СТАНУ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ – ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ САМОРЕГУЛЯЦІЇ
Authors: Малазонія, С.В.
Keywords: освіта
система освіти
модернізація освіти
когнітивні функції навчання
особистісні функції навчання
особистісно – адаптований підхід до навчання.
Issue Date: Nov-2016
Abstract: Освіта – стратегічна основа розвитку особистості, суспільства, нації і держави, запорука майбутнього. Основна мета української системи освіти – створити умови для розвитку і самореалізації кожної особистості, для виховання покоління, здатного навчатися впродовж життя, створювати і розвивати цінності громадського суспільства. Завдання, що стоять сьогодні перед освітою, проголошені в стратегічних документах української освіти спрямовані на виховання покоління молоді, що буде захищеним та мобільним на ринку праці, здатним робити особистий духовно – світоглядний вибір, матиме необхідні знання, навички та компетенції для інтеграції в суспільство.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5345
Appears in Collections:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Malazoniya2.docx12,04 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.