Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5345
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Малазонія, С.В. | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-25T09:59:24Z | - |
dc.date.available | 2016-11-25T09:59:24Z | - |
dc.date.issued | 2016-11 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5345 | - |
dc.description.abstract | Освіта – стратегічна основа розвитку особистості, суспільства, нації і держави, запорука майбутнього. Основна мета української системи освіти – створити умови для розвитку і самореалізації кожної особистості, для виховання покоління, здатного навчатися впродовж життя, створювати і розвивати цінності громадського суспільства. Завдання, що стоять сьогодні перед освітою, проголошені в стратегічних документах української освіти спрямовані на виховання покоління молоді, що буде захищеним та мобільним на ринку праці, здатним робити особистий духовно – світоглядний вибір, матиме необхідні знання, навички та компетенції для інтеграції в суспільство. | en_US |
dc.description.sponsorship | УІПА | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | система освіти | en_US |
dc.subject | модернізація освіти | en_US |
dc.subject | когнітивні функції навчання | en_US |
dc.subject | особистісні функції навчання | en_US |
dc.subject | особистісно – адаптований підхід до навчання. | en_US |
dc.title | ЗМІНИ ПСИХОЛОГІЧНОГО СТАНУ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ – ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ САМОРЕГУЛЯЦІЇ | en_US |
dc.type | Other | en_US |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Malazoniya2.docx | 12,04 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.