Поиск


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 8101-8110 из 8116.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2024АКТУАЛЬНІСТЬ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ РИНКОВОЇ НЕСТАБІЛЬНОСТІ ТА НЕВИЗНАЧЕНОСТІМорозова, О.О.
2024ПАРТНЕРСЬКИЙ МАРКЕТИНГ У РОЗВИТКУ ВЗАЄМОВИГІДНИХ ВІДНОСИНЄвченко, В.В.; Кравченко, А.В.
2024ДІЛОВА ЕТИКА – КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР УСПІХУ СУЧАСНОГО БІЗНЕСУЄвченко, В.В.; Рамазанов, А. Б.
2024РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІКононов, О.І.; Федорова, В.С.
2024СТРАТЕГІЯ ЗАЛУЧЕННЯ КЛІЄНТІВЄвченко, В.В.; Фурман, М.С.
2024ПЕРЕВАГИ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ ПІДПРИЄМНИЦТВАЄвченко, В.В.
2023Стратегічний зміст оцінки суб’єктом доцільності організації туристичного бізнесуКір’ян, Олена; Кононенко, Яна; Гайдаш, Максим; Kirian, Olena Iv.; Kononenko, Yana Vl.; Gaydash, Maksym Ol.
2023Комунікаційна політика як елемент комплексу маркетингу підприємстваШелест, Олексій; Сидоренко, Костянтин; Shelest, Oleksii L.; Sydorenko, Kostiantyn
2023Теоретичні аспекти формування механізму інноваційного розвитку підприємстваДем’яненко, Тетяна; Альошин, Данило; Demianenko, Tetiana; Alyoshin, Danilo
2023Впровадження міжнародної концепції партнерства заради сталого розвитку в систему вищої освітиГрінченко, Ганна; Ковтун, Оксана; Нестеренко, Роман; Миколайко, Володимир; Королик, Марк; Hrinchenko, Hanna S.; Kovtun, Oksana A.; Nesterenko, Roman O.; Mykolaiko, Volodymyr V.; Korolyk, Mark H.