Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/827
Название: ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА
Авторы: Штефан, Л. В.
Ключевые слова: інновація
інноваційна діяльність
інженер-педагог
карта самоаналізу
карта самооцінки
карта кількісної оцінки діяльності
педагогічна рефлексія
рефлексивний щоденник
Дата публикации: 14-ноя-2012
Библиографическое описание: Штефан, Л. В. Педагогічна рефлексія як один із засобів регулювання інноваційної діяльності інженера-педагога [Текст] / Л. В. Штефан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2010. - Вип. 28-29. - С. 198-203.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто особливості формування педагогічної рефлексії інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки. Визначено етапи формування рефлексії, а саме в умовах навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі та під час педагогічних практик. Запропоновано педагогічний інструментарій для формування рефлексії цих фахівців (карти самооцінки, карти самоаналізу та інші).
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/827
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
L.Shtefan.pdf419,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.