Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/827
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Штефан, Л. В. | - |
dc.date.accessioned | 2012-11-14T13:25:17Z | - |
dc.date.available | 2012-11-14T13:25:17Z | - |
dc.date.issued | 2012-11-14 | - |
dc.identifier.citation | Штефан, Л. В. Педагогічна рефлексія як один із засобів регулювання інноваційної діяльності інженера-педагога [Текст] / Л. В. Штефан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2010. - Вип. 28-29. - С. 198-203. | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/827 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто особливості формування педагогічної рефлексії інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки. Визначено етапи формування рефлексії, а саме в умовах навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі та під час педагогічних практик. Запропоновано педагогічний інструментарій для формування рефлексії цих фахівців (карти самооцінки, карти самоаналізу та інші). | uk_UK |
dc.description.sponsorship | УІПА | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.subject | інновація | uk_UK |
dc.subject | інноваційна діяльність | - |
dc.subject | інженер-педагог | - |
dc.subject | карта самоаналізу | - |
dc.subject | карта самооцінки | - |
dc.subject | карта кількісної оцінки діяльності | - |
dc.subject | педагогічна рефлексія | - |
dc.subject | рефлексивний щоденник | - |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
L.Shtefan.pdf | 419,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.