Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/827
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШтефан, Л. В.-
dc.date.accessioned2012-11-14T13:25:17Z-
dc.date.available2012-11-14T13:25:17Z-
dc.date.issued2012-11-14-
dc.identifier.citationШтефан, Л. В. Педагогічна рефлексія як один із засобів регулювання інноваційної діяльності інженера-педагога [Текст] / Л. В. Штефан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2010. - Вип. 28-29. - С. 198-203.-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/827-
dc.description.abstractРозглянуто особливості формування педагогічної рефлексії інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки. Визначено етапи формування рефлексії, а саме в умовах навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі та під час педагогічних практик. Запропоновано педагогічний інструментарій для формування рефлексії цих фахівців (карти самооцінки, карти самоаналізу та інші).uk_UK
dc.description.sponsorshipУІПАuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.subjectінноваціяuk_UK
dc.subjectінноваційна діяльність-
dc.subjectінженер-педагог-
dc.subjectкарта самоаналізу-
dc.subjectкарта самооцінки-
dc.subjectкарта кількісної оцінки діяльності-
dc.subjectпедагогічна рефлексія-
dc.subjectрефлексивний щоденник-
dc.titleПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГАuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
L.Shtefan.pdf419,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.