Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/827
Назва: | ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА |
Автори: | Штефан, Л. В. |
Ключові слова: | інновація інноваційна діяльність інженер-педагог карта самоаналізу карта самооцінки карта кількісної оцінки діяльності педагогічна рефлексія рефлексивний щоденник |
Дата публікації: | 14-лис-2012 |
Бібліографічний опис: | Штефан, Л. В. Педагогічна рефлексія як один із засобів регулювання інноваційної діяльності інженера-педагога [Текст] / Л. В. Штефан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2010. - Вип. 28-29. - С. 198-203. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто особливості формування педагогічної рефлексії інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки. Визначено етапи формування рефлексії, а саме в умовах навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі та під час педагогічних практик. Запропоновано педагогічний інструментарій для формування рефлексії цих фахівців (карти самооцінки, карти самоаналізу та інші). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/827 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
L.Shtefan.pdf | 419,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.