Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/827
Title: ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА
Authors: Штефан, Л. В.
Keywords: інновація
інноваційна діяльність
інженер-педагог
карта самоаналізу
карта самооцінки
карта кількісної оцінки діяльності
педагогічна рефлексія
рефлексивний щоденник
Issue Date: 14-Nov-2012
Citation: Штефан, Л. В. Педагогічна рефлексія як один із засобів регулювання інноваційної діяльності інженера-педагога [Текст] / Л. В. Штефан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2010. - Вип. 28-29. - С. 198-203.
Abstract: Розглянуто особливості формування педагогічної рефлексії інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки. Визначено етапи формування рефлексії, а саме в умовах навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі та під час педагогічних практик. Запропоновано педагогічний інструментарій для формування рефлексії цих фахівців (карти самооцінки, карти самоаналізу та інші).
URI: http://hdl.handle.net/123456789/827
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
L.Shtefan.pdf419,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.