Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5505
Название: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ ФОРМИРОВАНИЯ МОТИВАЦИИ В ПРОЦЕССЕ ПРЕПОДАВАНИЯ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА СТУДЕНТАМ ИНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ.
Авторы: Зеленин, Г.И.
Ключевые слова: професійна діяльність
інженер-педагог
іноземна мова
психолого-педагогічні умови
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): У даній статті проаналізовані терміни «мотив», «внутрішня і зовнішня мотивація». Були виділені психолого-педагогічні умови формування мотивації до вивчення іноземної мови у студентів інженерно-педагогічних спеціальностей та різні підходи формування, збереження і становлення позитивної мотивації у студентів до предмету «іноземна мова»; визначено методичні помилки, що можуть спричинити негативний ефект на результативність навчального процесу. У статті розкриваються методи педагогічного впливу щодо посилення мотивації до вивчення іноземної мови: метод безпосереднього впливу, метод синхронного впливу, метод непрямого впливу. Вірне тлумачення і практичне застосування даних методів зможуть допомогти педагогу розкрити необхідність практичного застосування іноземної мови в майбутній професійній діяльності, виховати свідоме ставлення до вибору спеціальності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5505
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
38.pdf381,8 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.