Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5505
Title: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ ФОРМИРОВАНИЯ МОТИВАЦИИ В ПРОЦЕССЕ ПРЕПОДАВАНИЯ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА СТУДЕНТАМ ИНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ.
Authors: Зеленин, Г.И.
Keywords: професійна діяльність
інженер-педагог
іноземна мова
психолого-педагогічні умови
Issue Date: 2016
Abstract: У даній статті проаналізовані терміни «мотив», «внутрішня і зовнішня мотивація». Були виділені психолого-педагогічні умови формування мотивації до вивчення іноземної мови у студентів інженерно-педагогічних спеціальностей та різні підходи формування, збереження і становлення позитивної мотивації у студентів до предмету «іноземна мова»; визначено методичні помилки, що можуть спричинити негативний ефект на результативність навчального процесу. У статті розкриваються методи педагогічного впливу щодо посилення мотивації до вивчення іноземної мови: метод безпосереднього впливу, метод синхронного впливу, метод непрямого впливу. Вірне тлумачення і практичне застосування даних методів зможуть допомогти педагогу розкрити необхідність практичного застосування іноземної мови в майбутній професійній діяльності, виховати свідоме ставлення до вибору спеціальності.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5505
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38.pdf381,8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.