Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5505
Назва: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ ФОРМИРОВАНИЯ МОТИВАЦИИ В ПРОЦЕССЕ ПРЕПОДАВАНИЯ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА СТУДЕНТАМ ИНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ. |
Автори: | Зеленин, Г.И. |
Ключові слова: | професійна діяльність інженер-педагог іноземна мова психолого-педагогічні умови |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Зеленин Г. И. Психолого-педагогические условия формирования мотивации в процессе преподавания иностранного языка студентам инженерно-педагогических специальностей / Г. И. Зеленин // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 282-287. |
Короткий огляд (реферат): | У даній статті проаналізовані терміни «мотив», «внутрішня і зовнішня мотивація». Були виділені психолого-педагогічні умови формування мотивації до вивчення іноземної мови у студентів інженерно-педагогічних спеціальностей та різні підходи формування, збереження і становлення позитивної мотивації у студентів до предмету «іноземна мова»; визначено методичні помилки, що можуть спричинити негативний ефект на результативність навчального процесу. У статті розкриваються методи педагогічного впливу щодо посилення мотивації до вивчення іноземної мови: метод безпосереднього впливу, метод синхронного впливу, метод непрямого впливу. Вірне тлумачення і практичне застосування даних методів зможуть допомогти педагогу розкрити необхідність практичного застосування іноземної мови в майбутній професійній діяльності, виховати свідоме ставлення до вибору спеціальності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5505 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
38.pdf | 381,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.