Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5505
Название: | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ ФОРМИРОВАНИЯ МОТИВАЦИИ В ПРОЦЕССЕ ПРЕПОДАВАНИЯ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА СТУДЕНТАМ ИНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГИЧЕСКИХ СПЕЦИАЛЬНОСТЕЙ. |
Авторы: | Зеленин, Г.И. |
Ключевые слова: | професійна діяльність інженер-педагог іноземна мова психолого-педагогічні умови |
Дата публикации: | 2016 |
Библиографическое описание: | Зеленин Г. И. Психолого-педагогические условия формирования мотивации в процессе преподавания иностранного языка студентам инженерно-педагогических специальностей / Г. И. Зеленин // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2016. - № 50-51. - С. 282-287. |
Краткий осмотр (реферат): | У даній статті проаналізовані терміни «мотив», «внутрішня і зовнішня мотивація». Були виділені психолого-педагогічні умови формування мотивації до вивчення іноземної мови у студентів інженерно-педагогічних спеціальностей та різні підходи формування, збереження і становлення позитивної мотивації у студентів до предмету «іноземна мова»; визначено методичні помилки, що можуть спричинити негативний ефект на результативність навчального процесу. У статті розкриваються методи педагогічного впливу щодо посилення мотивації до вивчення іноземної мови: метод безпосереднього впливу, метод синхронного впливу, метод непрямого впливу. Вірне тлумачення і практичне застосування даних методів зможуть допомогти педагогу розкрити необхідність практичного застосування іноземної мови в майбутній професійній діяльності, виховати свідоме ставлення до вибору спеціальності. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5505 |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
38.pdf | 381,8 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.