Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5452
Название: ТРАЄКТОРІЯ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА
Авторы: Штефан, Л.В
Ключевые слова: майбутній педагог
модель
стадія
інноваційна компетентність
творча компетентність
тип педагога
Дата публикации: 2016
Краткий осмотр (реферат): У статті наведено методологічні підходи до формування інноваційної компетентності майбутнього педагога. Головною тезою їх є висновок щодо необхідності формування інноваційної компетентності на базі творчої. Відправною точкою цього процесу виступає необхідність підвищення кваліфікації викладачів ВНЗ. Лише спільна робота усього педагогічного колективу ВНЗ на засадах активізації творчої та інноваційної компетенцій, які слід у першу чергу сформувати у них, зможе запустити механізм формування інноваційної компетентності в майбутніх педагогів. Розглянуто специфіку кожної з цих компетентностей через визначення продукту діяльності, рушійної сили, необхідних компетенцій та етапів реалізації. Розроблено модель траєкторії формування інноваційної компетентності майбутнього педагога в межах навчального процесу, яка включає шість стадій. Кожна стадія конкретизується через тип педагога та його відповідний досвід. Перша, друга та третя стадії конкретизують підходи до формування творчої компетентності, четверта, п’ята та шоста – інноваційної. Подальші дослідження будуть спрямовані на змістовне наповнення стадій запропонованої моделі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5452
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
54.pdf312,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.