Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5452
Title: ТРАЄКТОРІЯ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА
Authors: Штефан, Л.В
Keywords: майбутній педагог
модель
стадія
інноваційна компетентність
творча компетентність
тип педагога
Issue Date: 2016
Citation: Штефан Л. В. Траєкторія формування інноваційної компетентності сучасного педагога / Л. В. Штефан // Проблеми інженерно-педагогічної освіти 6 зб. наук. пр. / укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 407-413.
Abstract: У статті наведено методологічні підходи до формування інноваційної компетентності майбутнього педагога. Головною тезою їх є висновок щодо необхідності формування інноваційної компетентності на базі творчої. Відправною точкою цього процесу виступає необхідність підвищення кваліфікації викладачів ВНЗ. Лише спільна робота усього педагогічного колективу ВНЗ на засадах активізації творчої та інноваційної компетенцій, які слід у першу чергу сформувати у них, зможе запустити механізм формування інноваційної компетентності в майбутніх педагогів. Розглянуто специфіку кожної з цих компетентностей через визначення продукту діяльності, рушійної сили, необхідних компетенцій та етапів реалізації. Розроблено модель траєкторії формування інноваційної компетентності майбутнього педагога в межах навчального процесу, яка включає шість стадій. Кожна стадія конкретизується через тип педагога та його відповідний досвід. Перша, друга та третя стадії конкретизують підходи до формування творчої компетентності, четверта, п’ята та шоста – інноваційної. Подальші дослідження будуть спрямовані на змістовне наповнення стадій запропонованої моделі.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5452
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
54.pdf312,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.