Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5452
Назва: ТРАЄКТОРІЯ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА
Автори: Штефан, Л.В
Ключові слова: майбутній педагог
модель
стадія
інноваційна компетентність
творча компетентність
тип педагога
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті наведено методологічні підходи до формування інноваційної компетентності майбутнього педагога. Головною тезою їх є висновок щодо необхідності формування інноваційної компетентності на базі творчої. Відправною точкою цього процесу виступає необхідність підвищення кваліфікації викладачів ВНЗ. Лише спільна робота усього педагогічного колективу ВНЗ на засадах активізації творчої та інноваційної компетенцій, які слід у першу чергу сформувати у них, зможе запустити механізм формування інноваційної компетентності в майбутніх педагогів. Розглянуто специфіку кожної з цих компетентностей через визначення продукту діяльності, рушійної сили, необхідних компетенцій та етапів реалізації. Розроблено модель траєкторії формування інноваційної компетентності майбутнього педагога в межах навчального процесу, яка включає шість стадій. Кожна стадія конкретизується через тип педагога та його відповідний досвід. Перша, друга та третя стадії конкретизують підходи до формування творчої компетентності, четверта, п’ята та шоста – інноваційної. Подальші дослідження будуть спрямовані на змістовне наповнення стадій запропонованої моделі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5452
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
54.pdf312,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.