Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5452
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШтефан, Л.В-
dc.date.accessioned2017-04-06T10:09:30Z-
dc.date.available2017-04-06T10:09:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5452-
dc.description.abstractУ статті наведено методологічні підходи до формування інноваційної компетентності майбутнього педагога. Головною тезою їх є висновок щодо необхідності формування інноваційної компетентності на базі творчої. Відправною точкою цього процесу виступає необхідність підвищення кваліфікації викладачів ВНЗ. Лише спільна робота усього педагогічного колективу ВНЗ на засадах активізації творчої та інноваційної компетенцій, які слід у першу чергу сформувати у них, зможе запустити механізм формування інноваційної компетентності в майбутніх педагогів. Розглянуто специфіку кожної з цих компетентностей через визначення продукту діяльності, рушійної сили, необхідних компетенцій та етапів реалізації. Розроблено модель траєкторії формування інноваційної компетентності майбутнього педагога в межах навчального процесу, яка включає шість стадій. Кожна стадія конкретизується через тип педагога та його відповідний досвід. Перша, друга та третя стадії конкретизують підходи до формування творчої компетентності, четверта, п’ята та шоста – інноваційної. Подальші дослідження будуть спрямовані на змістовне наповнення стадій запропонованої моделі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмайбутній педагогuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectстадіяuk_UA
dc.subjectінноваційна компетентністьuk_UA
dc.subjectтворча компетентністьuk_UA
dc.subjectтип педагогаuk_UA
dc.titleТРАЄКТОРІЯ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
54.pdf312,42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.