Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5413
Назва: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПІДРУЧНИКА ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДЛЯ ВНЗ НЕПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ
Автори: Козловський, Ю.М.
Ортинський, В.Л.
Ключові слова: педагогіка вищої школи
навчальна книга
підручник
посібник
концептуальні засади
інформаційне суспільство
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Козловський Ю. М. Концептуальні засади підручника педагогіки вищої школи для ВНЗ непедагогічного профілю / Ю. М. Козловський, В. Л. Ортинський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 8-14.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено функції та виявлено особливості створення підручника з педагогіки для непедагогічних вищих навчальних закладів. Доведено, у непедагогічних вищих навчальних закладах магістратура є необхідною, але не достатньою умовою для підготовки викладача вищої школи. Обґрунтовано, що магістра-викладача доводиться доучувати в процесі його професійної діяльності, тому доцільно в рамках магістратури забезпечити ґрунтовну педагогічну кваліфікацію випускника для реалізації його як науково- педагогічного працівника. Концептуальними засадами підручника педагогіки вищої школи визначено: оновлення статусу педагогічних дисциплін, перехід від інформаційної до едукаційної функції підручника, забезпечення функціонально повного мінімуму пропедевтичних педагогічних знань, інтегративний підхід до побудови підручника, оптимізація співвідношення фундаментальної та варіативної складових; опора на загальнонаукові методологічні підходи, максимальна реалізація можливостей інформаційних технологій, наявність авторської позиції в розробці підручника.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5413
Розташовується у зібраннях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.