Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5413
Title: | КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПІДРУЧНИКА ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДЛЯ ВНЗ НЕПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ |
Authors: | Козловський, Ю.М. Ортинський, В.Л. |
Keywords: | педагогіка вищої школи навчальна книга підручник посібник концептуальні засади інформаційне суспільство |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Козловський Ю. М. Концептуальні засади підручника педагогіки вищої школи для ВНЗ непедагогічного профілю / Ю. М. Козловський, В. Л. Ортинський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 8-14. |
Abstract: | У статті висвітлено функції та виявлено особливості створення підручника з педагогіки для непедагогічних вищих навчальних закладів. Доведено, у непедагогічних вищих навчальних закладах магістратура є необхідною, але не достатньою умовою для підготовки викладача вищої школи. Обґрунтовано, що магістра-викладача доводиться доучувати в процесі його професійної діяльності, тому доцільно в рамках магістратури забезпечити ґрунтовну педагогічну кваліфікацію випускника для реалізації його як науково- педагогічного працівника. Концептуальними засадами підручника педагогіки вищої школи визначено: оновлення статусу педагогічних дисциплін, перехід від інформаційної до едукаційної функції підручника, забезпечення функціонально повного мінімуму пропедевтичних педагогічних знань, інтегративний підхід до побудови підручника, оптимізація співвідношення фундаментальної та варіативної складових; опора на загальнонаукові методологічні підходи, максимальна реалізація можливостей інформаційних технологій, наявність авторської позиції в розробці підручника. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5413 |
Appears in Collections: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.