Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5413
Title: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПІДРУЧНИКА ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДЛЯ ВНЗ НЕПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ
Authors: Козловський, Ю.М.
Ортинський, В.Л.
Keywords: педагогіка вищої школи
навчальна книга
підручник
посібник
концептуальні засади
інформаційне суспільство
Issue Date: 2016
Citation: Козловський Ю. М. Концептуальні засади підручника педагогіки вищої школи для ВНЗ непедагогічного профілю / Ю. М. Козловський, В. Л. Ортинський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 8-14.
Abstract: У статті висвітлено функції та виявлено особливості створення підручника з педагогіки для непедагогічних вищих навчальних закладів. Доведено, у непедагогічних вищих навчальних закладах магістратура є необхідною, але не достатньою умовою для підготовки викладача вищої школи. Обґрунтовано, що магістра-викладача доводиться доучувати в процесі його професійної діяльності, тому доцільно в рамках магістратури забезпечити ґрунтовну педагогічну кваліфікацію випускника для реалізації його як науково- педагогічного працівника. Концептуальними засадами підручника педагогіки вищої школи визначено: оновлення статусу педагогічних дисциплін, перехід від інформаційної до едукаційної функції підручника, забезпечення функціонально повного мінімуму пропедевтичних педагогічних знань, інтегративний підхід до побудови підручника, оптимізація співвідношення фундаментальної та варіативної складових; опора на загальнонаукові методологічні підходи, максимальна реалізація можливостей інформаційних технологій, наявність авторської позиції в розробці підручника.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5413
Appears in Collections:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf1,02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.