Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5413
Название: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПІДРУЧНИКА ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДЛЯ ВНЗ НЕПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ
Авторы: Козловський, Ю.М.
Ортинський, В.Л.
Ключевые слова: педагогіка вищої школи
навчальна книга
підручник
посібник
концептуальні засади
інформаційне суспільство
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Козловський Ю. М. Концептуальні засади підручника педагогіки вищої школи для ВНЗ непедагогічного профілю / Ю. М. Козловський, В. Л. Ортинський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 8-14.
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлено функції та виявлено особливості створення підручника з педагогіки для непедагогічних вищих навчальних закладів. Доведено, у непедагогічних вищих навчальних закладах магістратура є необхідною, але не достатньою умовою для підготовки викладача вищої школи. Обґрунтовано, що магістра-викладача доводиться доучувати в процесі його професійної діяльності, тому доцільно в рамках магістратури забезпечити ґрунтовну педагогічну кваліфікацію випускника для реалізації його як науково- педагогічного працівника. Концептуальними засадами підручника педагогіки вищої школи визначено: оновлення статусу педагогічних дисциплін, перехід від інформаційної до едукаційної функції підручника, забезпечення функціонально повного мінімуму пропедевтичних педагогічних знань, інтегративний підхід до побудови підручника, оптимізація співвідношення фундаментальної та варіативної складових; опора на загальнонаукові методологічні підходи, максимальна реалізація можливостей інформаційних технологій, наявність авторської позиції в розробці підручника.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5413
Располагается в коллекциях:Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3.pdf1,02 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.