Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5413
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козловський, Ю.М. | - |
dc.contributor.author | Ортинський, В.Л. | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-05T06:36:16Z | - |
dc.date.available | 2017-04-05T06:36:16Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Козловський Ю. М. Концептуальні засади підручника педагогіки вищої школи для ВНЗ непедагогічного профілю / Ю. М. Козловський, В. Л. Ортинський // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. - Харків, 2015. - № 48-49. - С. 8-14. | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5413 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено функції та виявлено особливості створення підручника з педагогіки для непедагогічних вищих навчальних закладів. Доведено, у непедагогічних вищих навчальних закладах магістратура є необхідною, але не достатньою умовою для підготовки викладача вищої школи. Обґрунтовано, що магістра-викладача доводиться доучувати в процесі його професійної діяльності, тому доцільно в рамках магістратури забезпечити ґрунтовну педагогічну кваліфікацію випускника для реалізації його як науково- педагогічного працівника. Концептуальними засадами підручника педагогіки вищої школи визначено: оновлення статусу педагогічних дисциплін, перехід від інформаційної до едукаційної функції підручника, забезпечення функціонально повного мінімуму пропедевтичних педагогічних знань, інтегративний підхід до побудови підручника, оптимізація співвідношення фундаментальної та варіативної складових; опора на загальнонаукові методологічні підходи, максимальна реалізація можливостей інформаційних технологій, наявність авторської позиції в розробці підручника. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | педагогіка вищої школи | uk_UA |
dc.subject | навчальна книга | uk_UA |
dc.subject | підручник | uk_UA |
dc.subject | посібник | uk_UA |
dc.subject | концептуальні засади | uk_UA |
dc.subject | інформаційне суспільство | uk_UA |
dc.title | КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПІДРУЧНИКА ПЕДАГОГІКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ ДЛЯ ВНЗ НЕПЕДАГОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Проблеми інженерно-педагогічної освіти (Збірник наукових праць) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
3.pdf | 1,02 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.