Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5339
Назва: ПРОБЛЕМА ВИБОРУ ОПТИМАЛЬНОГО СТИЛЮ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В ПІДГОТОВЦІ ТА ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА
Автори: Коваленко, С.О.
Ключові слова: професійно-педагогічне спілкування
професійно-педагогічна діяльність
діяльність інженера-педагога
дидактичний аспект спілкування
комунікативний аспект спілкування
Дата публікації: лис-2016
Короткий огляд (реферат): Одним з головних компонентів професійно-педагогічної діяльності є процес професійно-педагогічного спілкування. Професійно-педагогічне спілкування сприяє передачі громадянських, національних, професійних і моральних цінностей. Воно формує духовний світ студента і презентує модель його майбутньої професійної поведінки, є сферою реалізації викладачем своїх сутнісних сил через процес персоналізації. Педагогічне спілкування є засобом реалізації мети, змісту і прийомів педагогічних впливів, які спрямовані на розвиток особистості студента як майбутнього фахівця. Завдяки педагогічному спілкування у студентів з’являються мотиви професійної самоосвіти й самовиховання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5339
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovalenko1.docx16,23 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.