Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5339
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваленко, С.О. | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-24T08:52:29Z | - |
dc.date.available | 2016-11-24T08:52:29Z | - |
dc.date.issued | 2016-11 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5339 | - |
dc.description.abstract | Одним з головних компонентів професійно-педагогічної діяльності є процес професійно-педагогічного спілкування. Професійно-педагогічне спілкування сприяє передачі громадянських, національних, професійних і моральних цінностей. Воно формує духовний світ студента і презентує модель його майбутньої професійної поведінки, є сферою реалізації викладачем своїх сутнісних сил через процес персоналізації. Педагогічне спілкування є засобом реалізації мети, змісту і прийомів педагогічних впливів, які спрямовані на розвиток особистості студента як майбутнього фахівця. Завдяки педагогічному спілкування у студентів з’являються мотиви професійної самоосвіти й самовиховання. | en_US |
dc.description.sponsorship | УІПА | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | професійно-педагогічне спілкування | en_US |
dc.subject | професійно-педагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | діяльність інженера-педагога | en_US |
dc.subject | дидактичний аспект спілкування | en_US |
dc.subject | комунікативний аспект спілкування | en_US |
dc.title | ПРОБЛЕМА ВИБОРУ ОПТИМАЛЬНОГО СТИЛЮ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В ПІДГОТОВЦІ ТА ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА | en_US |
dc.type | Other | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kovalenko1.docx | 16,23 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.