Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5339
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКоваленко, С.О.-
dc.date.accessioned2016-11-24T08:52:29Z-
dc.date.available2016-11-24T08:52:29Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5339-
dc.description.abstractОдним з головних компонентів професійно-педагогічної діяльності є процес професійно-педагогічного спілкування. Професійно-педагогічне спілкування сприяє передачі громадянських, національних, професійних і моральних цінностей. Воно формує духовний світ студента і презентує модель його майбутньої професійної поведінки, є сферою реалізації викладачем своїх сутнісних сил через процес персоналізації. Педагогічне спілкування є засобом реалізації мети, змісту і прийомів педагогічних впливів, які спрямовані на розвиток особистості студента як майбутнього фахівця. Завдяки педагогічному спілкування у студентів з’являються мотиви професійної самоосвіти й самовиховання.en_US
dc.description.sponsorshipУІПАen_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпрофесійно-педагогічне спілкуванняen_US
dc.subjectпрофесійно-педагогічна діяльністьen_US
dc.subjectдіяльність інженера-педагогаen_US
dc.subjectдидактичний аспект спілкуванняen_US
dc.subjectкомунікативний аспект спілкуванняen_US
dc.titleПРОБЛЕМА ВИБОРУ ОПТИМАЛЬНОГО СТИЛЮ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В ПІДГОТОВЦІ ТА ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГАen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kovalenko1.docx16,23 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.