Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5339
Title: ПРОБЛЕМА ВИБОРУ ОПТИМАЛЬНОГО СТИЛЮ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В ПІДГОТОВЦІ ТА ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА
Authors: Коваленко, С.О.
Keywords: професійно-педагогічне спілкування
професійно-педагогічна діяльність
діяльність інженера-педагога
дидактичний аспект спілкування
комунікативний аспект спілкування
Issue Date: Nov-2016
Abstract: Одним з головних компонентів професійно-педагогічної діяльності є процес професійно-педагогічного спілкування. Професійно-педагогічне спілкування сприяє передачі громадянських, національних, професійних і моральних цінностей. Воно формує духовний світ студента і презентує модель його майбутньої професійної поведінки, є сферою реалізації викладачем своїх сутнісних сил через процес персоналізації. Педагогічне спілкування є засобом реалізації мети, змісту і прийомів педагогічних впливів, які спрямовані на розвиток особистості студента як майбутнього фахівця. Завдяки педагогічному спілкування у студентів з’являються мотиви професійної самоосвіти й самовиховання.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5339
Appears in Collections:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalenko1.docx16,23 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.