Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5339
Title: | ПРОБЛЕМА ВИБОРУ ОПТИМАЛЬНОГО СТИЛЮ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В ПІДГОТОВЦІ ТА ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ІНЖЕНЕРА-ПЕДАГОГА |
Authors: | Коваленко, С.О. |
Keywords: | професійно-педагогічне спілкування професійно-педагогічна діяльність діяльність інженера-педагога дидактичний аспект спілкування комунікативний аспект спілкування |
Issue Date: | Nov-2016 |
Abstract: | Одним з головних компонентів професійно-педагогічної діяльності є процес професійно-педагогічного спілкування. Професійно-педагогічне спілкування сприяє передачі громадянських, національних, професійних і моральних цінностей. Воно формує духовний світ студента і презентує модель його майбутньої професійної поведінки, є сферою реалізації викладачем своїх сутнісних сил через процес персоналізації. Педагогічне спілкування є засобом реалізації мети, змісту і прийомів педагогічних впливів, які спрямовані на розвиток особистості студента як майбутнього фахівця. Завдяки педагогічному спілкування у студентів з’являються мотиви професійної самоосвіти й самовиховання. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5339 |
Appears in Collections: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kovalenko1.docx | 16,23 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.