Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5332
Назва: | ПРОЕКТУВАННЯ ЖИТТЄТВОРЧОЇ МОТИВАЦІЇ ЗАСОБОМ ЗАЛУЧЕННЯ ДО САМООСВІТИ |
Автори: | Кондратьєва, М.Ю. |
Ключові слова: | навчально-виховний процес акме-синергетичний підхід життєтворча мотивація самоосвіта |
Дата публікації: | лис-2016 |
Короткий огляд (реферат): | Однією з найважливіших стратегічних задач на сьогоднішньому етапі модернізації системи освіти України є забезпечення якості підготовки учнів на рівні міжнародних вимог. Для цього основою сучасної освіти повинні бути не стільки навчальні дисципліни, скільки способи мислення та діяльності. Основою реалізації такої моделі освіти є новий тип соціальних відносин між учасниками навчально-виховного процесу, який передбачає співробітництво, співтворчість, взаємну допомогу Відповідний навчально-виховний процес характеризується наступними особливостями: – формальний процес передачі знань змінюється розв'язанням конкретних завдань, які спільно обговорюють вчитель та учень; – формування знань і вмінь учнів відбувається не через пасивне запам'ятовування, а полягає в оволодінні різноманітною інформацією; – формою спілкування стає взаємний обмін інформацією. Акме-синергетичний підхід до діяльності на уроках математики буде тим містком, який поєднає теперішні технології з майбутніми. При цьому урок математики має орієнтуватися не лише на засвоєння учнями досвіду інших людей, а й на формування власної стратегії самоосвіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5332 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kondratyeva.docx | 21,48 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.