Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5332
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКондратьєва, М.Ю.-
dc.date.accessioned2016-11-23T09:47:31Z-
dc.date.available2016-11-23T09:47:31Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5332-
dc.description.abstractОднією з найважливіших стратегічних задач на сьогоднішньому етапі модернізації системи освіти України є забезпечення якості підготовки учнів на рівні міжнародних вимог. Для цього основою сучасної освіти повинні бути не стільки навчальні дисципліни, скільки способи мислення та діяльності. Основою реалізації такої моделі освіти є новий тип соціальних відносин між учасниками навчально-виховного процесу, який передбачає співробітництво, співтворчість, взаємну допомогу Відповідний навчально-виховний процес характеризується наступними особливостями: – формальний процес передачі знань змінюється розв'язанням конкретних завдань, які спільно обговорюють вчитель та учень; – формування знань і вмінь учнів відбувається не через пасивне запам'ятовування, а полягає в оволодінні різноманітною інформацією; – формою спілкування стає взаємний обмін інформацією. Акме-синергетичний підхід до діяльності на уроках математики буде тим містком, який поєднає теперішні технології з майбутніми. При цьому урок математики має орієнтуватися не лише на засвоєння учнями досвіду інших людей, а й на формування власної стратегії самоосвіти.en_US
dc.description.sponsorshipУІПАen_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectнавчально-виховний процесen_US
dc.subjectакме-синергетичний підхідen_US
dc.subjectжиттєтворча мотиваціяen_US
dc.subjectсамоосвітаen_US
dc.titleПРОЕКТУВАННЯ ЖИТТЄТВОРЧОЇ МОТИВАЦІЇ ЗАСОБОМ ЗАЛУЧЕННЯ ДО САМООСВІТИen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kondratyeva.docx21,48 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.