Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5332
Title: ПРОЕКТУВАННЯ ЖИТТЄТВОРЧОЇ МОТИВАЦІЇ ЗАСОБОМ ЗАЛУЧЕННЯ ДО САМООСВІТИ
Authors: Кондратьєва, М.Ю.
Keywords: навчально-виховний процес
акме-синергетичний підхід
життєтворча мотивація
самоосвіта
Issue Date: Nov-2016
Abstract: Однією з найважливіших стратегічних задач на сьогоднішньому етапі модернізації системи освіти України є забезпечення якості підготовки учнів на рівні міжнародних вимог. Для цього основою сучасної освіти повинні бути не стільки навчальні дисципліни, скільки способи мислення та діяльності. Основою реалізації такої моделі освіти є новий тип соціальних відносин між учасниками навчально-виховного процесу, який передбачає співробітництво, співтворчість, взаємну допомогу Відповідний навчально-виховний процес характеризується наступними особливостями: – формальний процес передачі знань змінюється розв'язанням конкретних завдань, які спільно обговорюють вчитель та учень; – формування знань і вмінь учнів відбувається не через пасивне запам'ятовування, а полягає в оволодінні різноманітною інформацією; – формою спілкування стає взаємний обмін інформацією. Акме-синергетичний підхід до діяльності на уроках математики буде тим містком, який поєднає теперішні технології з майбутніми. При цьому урок математики має орієнтуватися не лише на засвоєння учнями досвіду інших людей, а й на формування власної стратегії самоосвіти.
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5332
Appears in Collections:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kondratyeva.docx21,48 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.