Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5331
Название: | ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ |
Авторы: | Кохан, І.І. |
Ключевые слова: | діалогічне мовлення навчання іноземної мови навчання студентів немовних спеціальностей ситуативна діалогічна діяльность |
Дата публикации: | ноя-2016 |
Краткий осмотр (реферат): | На сучасному етапі розвитку методичної науки діалогічне мовлення розглядається не тільки як фундаментальне вміння, оволодіння яким є важливою умовою навчання іноземної мови, але і як засіб здійснення виховного процесу. Робота словесників над формуванням діалогічного мовлення студентів обов’язково передбачає врахування викладачем особливостей діалогічного мовлення з психологічної точки зору, на що ми хочемо також звернути увагу. Розглянемо комунікативні особливості цього виду мовленнєвої діяльності. Діалогічне мовлення – це особливий вид мовленнєвої діяльності, функції якого реалізуються у процесі безпосереднього спілкування співрозмовників у результаті послідовного чергування стимулюючих і реагуючих реплік. Відповідно чого можна дійти висновків, що діалогічне мовлення виконує такі комунікативні функції: 1) запиту інформації – повідомлення інформації; 2) пропозиції (у формі прохання, наказу, поради) – прийняття / неприйняття запропонованого; 3) обміну судженнями / думками / враженнями; 4) взаємопереконання / обґрунтування своєї точки зору. Треба зазначити, що кожна з цих функцій має свої специфічні мовні засоби і є домінантою у відповідному типі діалогу та зумовлена ситуативністю діалогічної діяльності. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5331 |
Располагается в коллекциях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kohan.docx | 13,89 kB | Microsoft Word XML | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.