Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5331
Title: | ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ |
Authors: | Кохан, І.І. |
Keywords: | діалогічне мовлення навчання іноземної мови навчання студентів немовних спеціальностей ситуативна діалогічна діяльность |
Issue Date: | Nov-2016 |
Abstract: | На сучасному етапі розвитку методичної науки діалогічне мовлення розглядається не тільки як фундаментальне вміння, оволодіння яким є важливою умовою навчання іноземної мови, але і як засіб здійснення виховного процесу. Робота словесників над формуванням діалогічного мовлення студентів обов’язково передбачає врахування викладачем особливостей діалогічного мовлення з психологічної точки зору, на що ми хочемо також звернути увагу. Розглянемо комунікативні особливості цього виду мовленнєвої діяльності. Діалогічне мовлення – це особливий вид мовленнєвої діяльності, функції якого реалізуються у процесі безпосереднього спілкування співрозмовників у результаті послідовного чергування стимулюючих і реагуючих реплік. Відповідно чого можна дійти висновків, що діалогічне мовлення виконує такі комунікативні функції: 1) запиту інформації – повідомлення інформації; 2) пропозиції (у формі прохання, наказу, поради) – прийняття / неприйняття запропонованого; 3) обміну судженнями / думками / враженнями; 4) взаємопереконання / обґрунтування своєї точки зору. Треба зазначити, що кожна з цих функцій має свої специфічні мовні засоби і є домінантою у відповідному типі діалогу та зумовлена ситуативністю діалогічної діяльності. |
URI: | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5331 |
Appears in Collections: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kohan.docx | 13,89 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.