Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5331
Назва: | ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ |
Автори: | Кохан, І.І. |
Ключові слова: | діалогічне мовлення навчання іноземної мови навчання студентів немовних спеціальностей ситуативна діалогічна діяльность |
Дата публікації: | лис-2016 |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі розвитку методичної науки діалогічне мовлення розглядається не тільки як фундаментальне вміння, оволодіння яким є важливою умовою навчання іноземної мови, але і як засіб здійснення виховного процесу. Робота словесників над формуванням діалогічного мовлення студентів обов’язково передбачає врахування викладачем особливостей діалогічного мовлення з психологічної точки зору, на що ми хочемо також звернути увагу. Розглянемо комунікативні особливості цього виду мовленнєвої діяльності. Діалогічне мовлення – це особливий вид мовленнєвої діяльності, функції якого реалізуються у процесі безпосереднього спілкування співрозмовників у результаті послідовного чергування стимулюючих і реагуючих реплік. Відповідно чого можна дійти висновків, що діалогічне мовлення виконує такі комунікативні функції: 1) запиту інформації – повідомлення інформації; 2) пропозиції (у формі прохання, наказу, поради) – прийняття / неприйняття запропонованого; 3) обміну судженнями / думками / враженнями; 4) взаємопереконання / обґрунтування своєї точки зору. Треба зазначити, що кожна з цих функцій має свої специфічні мовні засоби і є домінантою у відповідному типі діалогу та зумовлена ситуативністю діалогічної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5331 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kohan.docx | 13,89 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.