Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5316
Назва: СОЦІАЛЬНІ НАСЛІДКИ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В УСРР В 20-ті РОКИ ХХст
Автори: Аксакова, Н.О.
Ключові слова: освіта
освіта України
освіта УРСР у 20-ті роки
професійна освіта
Дата публікації: лис-2016
Короткий огляд (реферат): Модель освіти, яка формувалась в УСРР у 1919 р. на основі російської концептуальної політики мала дві гілки – основну і допоміжну. Основна гілка передбачала створення девятирічних загальноосвітніх шкіл, які поділялись на два ступені: перший – для дітей віком від 7 до 12 років(пять класів) і другий – для дітей віком від 12 до 16 років (чотири класи). Єдині трудові школи здійснювали суто загальноосвітнє навчання дітей, спираючись на принципи безкоштовності, спільне навчання хлопчиків і дівчат, обовязкового відвідування шкіл для дітей шкільного віку. Концептуально передбачалось проводити навчання рідною для дитини мовою. Так у маніфесті Всеукраїнського революційного комітету від 11 грудня 1919 р. було записано, що « у трудовій школі УСРР- українська мова стане міцним і дійовим засобом просвіти мас».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5316
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Aksakova.docx15,73 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.