Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5316
Title: СОЦІАЛЬНІ НАСЛІДКИ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В УСРР В 20-ті РОКИ ХХст
Authors: Аксакова, Н.О.
Keywords: освіта
освіта України
освіта УРСР у 20-ті роки
професійна освіта
Issue Date: Nov-2016
Abstract: Модель освіти, яка формувалась в УСРР у 1919 р. на основі російської концептуальної політики мала дві гілки – основну і допоміжну. Основна гілка передбачала створення девятирічних загальноосвітніх шкіл, які поділялись на два ступені: перший – для дітей віком від 7 до 12 років(пять класів) і другий – для дітей віком від 12 до 16 років (чотири класи). Єдині трудові школи здійснювали суто загальноосвітнє навчання дітей, спираючись на принципи безкоштовності, спільне навчання хлопчиків і дівчат, обовязкового відвідування шкіл для дітей шкільного віку. Концептуально передбачалось проводити навчання рідною для дитини мовою. Так у маніфесті Всеукраїнського революційного комітету від 11 грудня 1919 р. було записано, що « у трудовій школі УСРР- українська мова стане міцним і дійовим засобом просвіти мас».
URI: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5316
Appears in Collections:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aksakova.docx15,73 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.