Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5316
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Аксакова, Н.О. | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-15T09:31:13Z | - |
dc.date.available | 2016-11-15T09:31:13Z | - |
dc.date.issued | 2016-11 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5316 | - |
dc.description.abstract | Модель освіти, яка формувалась в УСРР у 1919 р. на основі російської концептуальної політики мала дві гілки – основну і допоміжну. Основна гілка передбачала створення девятирічних загальноосвітніх шкіл, які поділялись на два ступені: перший – для дітей віком від 7 до 12 років(пять класів) і другий – для дітей віком від 12 до 16 років (чотири класи). Єдині трудові школи здійснювали суто загальноосвітнє навчання дітей, спираючись на принципи безкоштовності, спільне навчання хлопчиків і дівчат, обовязкового відвідування шкіл для дітей шкільного віку. Концептуально передбачалось проводити навчання рідною для дитини мовою. Так у маніфесті Всеукраїнського революційного комітету від 11 грудня 1919 р. було записано, що « у трудовій школі УСРР- українська мова стане міцним і дійовим засобом просвіти мас». | en_US |
dc.description.sponsorship | УІПА | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | освіта України | en_US |
dc.subject | освіта УРСР у 20-ті роки | en_US |
dc.subject | професійна освіта | en_US |
dc.title | СОЦІАЛЬНІ НАСЛІДКИ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В УСРР В 20-ті РОКИ ХХст | en_US |
dc.type | Other | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Aksakova.docx | 15,73 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.