Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5316
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАксакова, Н.О.-
dc.date.accessioned2016-11-15T09:31:13Z-
dc.date.available2016-11-15T09:31:13Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifier.urihttp://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5316-
dc.description.abstractМодель освіти, яка формувалась в УСРР у 1919 р. на основі російської концептуальної політики мала дві гілки – основну і допоміжну. Основна гілка передбачала створення девятирічних загальноосвітніх шкіл, які поділялись на два ступені: перший – для дітей віком від 7 до 12 років(пять класів) і другий – для дітей віком від 12 до 16 років (чотири класи). Єдині трудові школи здійснювали суто загальноосвітнє навчання дітей, спираючись на принципи безкоштовності, спільне навчання хлопчиків і дівчат, обовязкового відвідування шкіл для дітей шкільного віку. Концептуально передбачалось проводити навчання рідною для дитини мовою. Так у маніфесті Всеукраїнського революційного комітету від 11 грудня 1919 р. було записано, що « у трудовій школі УСРР- українська мова стане міцним і дійовим засобом просвіти мас».en_US
dc.description.sponsorshipУІПАen_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectосвіта Україниen_US
dc.subjectосвіта УРСР у 20-ті рокиen_US
dc.subjectпрофесійна освітаen_US
dc.titleСОЦІАЛЬНІ НАСЛІДКИ РЕФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В УСРР В 20-ті РОКИ ХХстen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Наукові видання (Навчально-науковий професійно педагогічний інститут)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Aksakova.docx15,73 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.